Меню
Вашата кошница

Рекламации

Моля попълнете формата долу, за да изискате номер на върната стока.


Кога връщането е за сметка на клиента?

Уважаеми клиенти, разходите за връщане на поръчка са за ваша сметка.

За да се възползвате от 14-дневния срок за връщане, трябва да извършете следните действия:
Попълнете формата за връщане по-долу в гореспоменатия срок от получаване на пратката и ни изпратите детайлни снимки на продукта/те и стикера/целофана му.
Занесете връщаната от вас стока в най-близкия офис на Спиди и я изпратете към получател: Конкорд Къмпани ЕООД, София, офис Спиди №188 бул. Янко Сакъзов №56. Телeфон с Viber: 0897849951
Отбележете, че разходите за връщане са за Ваша сметка.
Задължително посочете „опция Преглед“ и застраховайте пратката за стойността на касовата бележка (Обявена стойност). Изпращачът носи отговорност за пратката - ако тя не бъде застрахована и бъде повредена или загубена от куриера, ние няма как да Ви върнем парите. При застрахована пратка и настъпило застрахователно събитие (загубена или повредена пратка от куриер) - очаквайте връщане на парите от страна на куриерската фирма.
Уверете се, че пратката е опакована по същия начин, по който сте я получили.
Уверете се, че НЕ сте поставили отметка за Наложен платеж на пратката! Парите от наложен платеж се връщат по банков път в сметка, която сте посочили във формуляра по долу; ако са платени с карта - ще бъдат възстановени по картата. Това се случва в срок до 5 работни дни след като получим върнатата пратка и се уверим, че стоките отговарят на условията за връщане.
Ако получим пратка с наложен платеж или за наша сметка, или след преглед установим, че продуктите в нея са използвани и не отговарят на условията за връщане, ще я върнем обратно към Вас.


Кога връщането е за сметка на Търговеца?
Ако сте получили сгрешен/и артикули (друг модел/арт. номер, цвят, вид различен от поръчания) или счупен/дефектен продукт, (задължително придружен с протокол за щетата от куриера!) то тогава ние ще поемем всички разноски по връщането, а Вие трябва да извършите следните действия:
Попълнете формата долу или ни уведомете по телефона веднага за вашата констатация и ни изпратете снимки на всички сгрешени/дефектни артикули на телeфон с Viber: 0897849951.
Получете на имейл или вайбър нова връщаща товарителница, създадена от нас и вашето единствено действие е да занесете пратката, опакован по същия начин както сте го получили в най близкия офис на Спиди и да го предадете на куриера.
Ако установите обърканите/дефектни артикули още при опцията Преглед, моля свържете се с нас по телефона и ако е възможно ни изпратете снимки на всички сгрешени артикули и предайте обратно пратката за връщане на служителя, който ще я насочи към нас за наша сметка.


Моля, при връщане на пари по пратка пратена с Наложен платеж, посочете банкова сметка на името на титуляра на поръчката.
Всеки потребител (ако е физическо лице) по смисъла на Закона за защита на потребителя (ЗЗП), има право да върне закупената от него една или повече стоки в рамките на 14-дневен срок от датата на получаването им, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина за връщането, и в случай, че те не са употребявани и не е увредена целостта на опаковката им и имат запазен търговския вид (налични са и и не са срязани или свалени фабрично закрепени всички етикети, стикери и сертификати и подаръчни кутийки, ако е имало такива!), в който е получена и са спазени условията по чл.55 от ЗЗП.

Потребителят е длъжен да съхранява получените стоки, тяхното качество и безопасност до момента на тяхното връщане на Доставчика. Върнатата стока трябва да е придружена с всички съпътстващи я документи - касова бележка и/или фактура, сертификат за качество и др.

Връщането на артикула е възможно единствено, когато целофана на парфюма включително и вторичния целофан поставен върху парфюма или козметичния продукт, придружен с фирмен холограмен стикер за сигурност не е разкъсан или залепван наново!

ВНИМАНИЕ! Всеки козметичен продукт е заснет с всички целофани и холограмни стикери върху него на фона на вашата поръчка преди да бъде опакован и предаден на куриера. Тази снимка може да Ви бъде предоставена при искане за връщане от Ваша страна или при дефекти получени при транспортиране, за установяване състоянието на кутията на парфюма преди транспортирането му.

ВРЪЩАНЕ НА ПАРИ: При необходимост от връщане на сума, която е била платена с карта, връщането ще бъде направено чрез възстановяваща операция по същия платежен инструмент на потребителя!
При връщане на пари за поръчка, платена по метод "Наложен платеж", парите се връщат към банкова сметка, предоставена от потребителя.

Информация за поръчка
Информация за продукт & Причина за връщане на стоката
Защита
Прочетох и се съгласих с Общи условия
Този уебсайт използва бисквитки ("cookies") за повишаване на ефективността си. Научете повече